pick up and leave everything;

Kategori:

förra torsdagen körde jag lite #tbt från förra året då jag och ketzie hade fest på Åsen. vi var femtiotalspinuppor och bjöd på dirty whisky sours och spelade jazz och dekadenta låtar i sommarskymningen med våra vänner.
saknar henne så. <3
gjorde också det eminenta valet att spendera kvällen med Bea min bea, två flarror bubbel och diverse godsaker vid riddarholmens kant. helt magisk sommarafton.
hamnade i malmö på lördagen och drack vitt vin med mormor på balkongen. himla fin stund alltså. vackra mormor.
när mormor hade somnat i soffan och middagen uppäten rymde jag över gatan till steffi och johannes. vi spelade kubb, drack lite tequila och hittade kassettband på gräsmattan??
det blev söndag och mamma & jag tog ett plan till london. hamnade på ett hipsterhak med fin inredning men äckliga burgare.
drack nån bubbelté på oxford street.
träffade en syster! <3
tyckte det var en passande bild med tanke på att det är mamma som alltid sagt att jag är störst bäst och vackrast i världen.
och det var ungefär det hela. mycket mat, mycket shopping, mycket regn. ungefär sådär som london är.
kom hem och kramades med brorsan.
åkte tillbaks till stockholm, jobbade järnet, gjorde hemmagjord chevrépizza på kvällen som intogs av mig och irena framför den engelska patienten på tv. hemmakvällar <3<3<3
igår skulle jag egentligen sova men åkte istället till trädgården, drack eko-öl och hängde i bikten med bea min bea.
 
slutade lite såhär.
och idag klamrade jag mig ur sängen 06.40 för att vara på bygget dryga timmen senare. rulla hamburgare, koka kaffe, springa runt och hjälpa till. typ cirka det bästa man kan göra en söndag. min kära roomie kom och avlöste mig när jag var tvungen att springa vidare på nya äventyr!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: