jag är ingen riddare på vit häst ville du ha biceps kan du åka hem ha det skitfett;

Kategori:

förra måndagen började med timslång utflykt till Lidingö Sjukhus och den bästa doktorn jag träffat på år och dar. jag fick andas in i luftmaskiner och beräkna exakt hur liten lungkapacitet jag har. och fick på papper att jag har väldigt svår allergi mot pollen. Det kändes lite bisarrt men så sant. Så nu har jag fått medicin och håller tummar och tår för att jag inte får astma. på väg tillbaks blickade jag ut mot staden.
måndag eftermiddag och typ hela tisdagen hängde jag i skärholmen och var volontär i köket på bygget. var typ det roligaste och bästa jag gjort på väldigt, väldigt länge.
på onsdagen kom moster förbi stockholm för jobbmöte, vi hann med en snabbfika på centralen innan hon skulle bege sig tillbaks. finaste bästa underbara moster.
på torsdag var jag ledig så då åkte jag tillbaks till bygget. moppa, diska och bäst av allt; dra fikavagnen till bygget och hänga med Pia som satt i första hjälpen. Doppa pepparkakor i kaffet och snackade skit. världens bästa Pia. vetni? hon älskar avicii och höjer alltid volymen om han spelas på radion. sjukt kul.
och på fredagen var jag värd en AW med min Jossan så vi drack fina drinkar och uppdaterade varandra om det senaste.
helgen har jag inga bilder på för den försvann för snabbt! kul vecka! mer sånt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: