vi har inte tid, med sånt här;

Kategori:

en liten vecka i instaformat;
åh vad jag peppade efter min brors ankomst. men tji fick vi. ungen fick lunginflammation och fick ställa in både helgen och biljetten. tar igen det i vinter och firade med en throwbackthursday på min bebistoffe.
fick rycket och gjorde elsas kardemumma + citronkaka en kväll.
såhär blev den! god, saftig, men lite för citronig för min smak. men testa!
i onsdags hade vi carmenkväll men innan det hängde vi med lite fler folks på ett nyrenoverat ställe vid nytorget. bra initiativ. hänger alldeles för lite på söder egentligen.
och i fredags hade jag heldag i tjänsten med johanna! så himla mysigt. hon hade köpt croissanter så jag bidrog med kaffe till. så åkte vi ända till södertälje! <3 gillar denna tjejen mycket, hon är så himla bra!
 
och det var det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: