är inte den som brukar säga sånt här;

Kategori:

när jag kom tillbaks till stockholm efter malmöhäng så åkte vi direkt efter jobbet till Selma City Spa med mina arbetskollegor. så himla himla lyxigt. dog.
dagen därpå messade jag bea med enorma pommes och öl-cravings. sagt och gjort, vi hamnade på carmens och åt samma sak som året dessförinnan.
jag throwbackade till år 2003 och dagen jag slutade nian.
en tisdag gick vi i tidigt årstaberg-tjänst och åt frukost i kransen. dessa människor alltså <3
har typ bara läst böcker hela den här himla hösten.
firade en torsdag med mina bästa tjejer. så himla mys med bubbel på rival.
en morgon åt jag frukost i mitt kök.
och en söndag hade jag ultimat hemma-dag tillsammans med dessa. vi bakade kanelbullar. <3
 
 

Kommentarer

  • oroshjärta säger:

    Vet inte om det är sant alltså med hjärtat,men fick mig att fundera så tack<3

    2014-10-17 | 08:47:56
    Bloggadress: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
  • Selina säger:

    Heeej Pame!

    Himla trevlig blogg må jag säga =)
    Vet inte om detta funkar, men jag testar?!


    Kram /Selina från tiden med madrasser på golvet, körsbärslikörshots och annat som ej bör nämnas här!

    2015-02-22 | 17:48:28

Kommentera inlägget här: