listalistalista

Kategori:

Vem var din favorit-spicegirl?
Geri tror jag. gillade dem allihop men Geri var liksom den spice-igaste av dem allihop.

Vilken vad din bästa tecknade serie som barn?
kollade extremt mycket på tecknat som barn. men mina första kärlekar var The Jetsons & The Flintstones. pappa är fortfarande övertygad om att det var så jag lärde mig engelska.

Hejar du på ett fotbollslag?
Inte alls egentligen, men har like:at MFF på facebook för det känns bra. känns skitbra när ens stads lag är i champions league?? (!!)

Vad har du på dig?
pyjamas. åh lyxen.


Favoritspel?
Pictionary tycker jag mycket om! vill lära mig True American men den verkar extremt invecklad. annars så spelar jag The Test på mobilen slaviskt just nu.

Vilken är din värsta ovana?
att jag pillar av nagellacket från mina naglar typ direkt.


Favoritmûsli?
mamma gör en himmelsk musli som hon fortfarande, efter 2 år i stockholm, skickar med varenda gång nån hälsar på mig.

Vilket är det värsta hotellet du någonsin har bott på.
åh, kanske det där i södra chile där vi bodde på ett jättegammalt hotell mitt ute i ingenstans och jag, mormor och steffi fick dela säng. eller kanske bungalown i thailand där jag var bombsäker på att nått levde i min madrass, djur lät hela natten och jag trodde aldrig jag skulle överleva till morgonen.

Om du skulle förföra en potentiell älskare, vad skulle du spela för musik?
Wildest Moments med Jessie Ware är ju skön. eller Nirvana med Sam Smith!


När var sista gången du sprang så fort du kunde?
Igår när jag gick i tjänsten med Sara, Arvid och Frank. då ville arvid inte följa med längre så då utmanade jag honom på vem som hann först till lekplatsen. jag hade ett stort försprång men sen skrällde han och vann!

Vem är den kändaste personen som du har träffat?
Hmm vet inte. Håkan Hellström? Jens Lekman? Markus Krunegård? träffa massa pophjältar under min tid som inbiten indiepop-tonåring. numera ser jag typ svenska kändisar när jag jobbar på söder.

Kan du tänka dig att ta en öl med Kanye West.
Visst, men är han dryg så går jag hem.

Om du fick välja vilka dina morföräldrar skulle vara, vilka skulle det bli?
Sean Connery och Meryl Streep kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: