this love is a sure thing;

Kategori:

okej har precis varit i barcelona och fått livet omkullkastat och varit typ med om allt på en gång men eftersom jag varit seg med instauppdateringarna får vi först ta det i kronologisk ordning, det vill säga den relativt händelselösa veckan innan jag och bea mojitorusiga tog ett norwegianplan till Barcelona El Prat;
 
1. bestod mest av att jag trixade med ståltråd och kom runt det där med att spika i hyrda väggar i köket,
2. jag firade av mina två år i stockholm med en bild på mig och timothy hos göran under malmöfestivalen, exakt en vecka innan jag packade min väska och flyttade 60 mil norr. det var en fin kväll, vill jag minnas. en sån där som sätter punkt för ett livskapitel.
3. sista bilden är från kräftskivan jag blev bjuden till på fredagen. jag var i kista med massa vänner och tänkte egentligen gå hem tidigt men hade alldeles för trevligt vilket slutade med att jag fick ringa brorsan halv två på natten för att ha sällskap hela vägen hem. men fick gosa med valp hela kvällen så = värt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: