you've been a father to me in 1960'ees speak;

Kategori:

veckorna since;
kom hem från barca, köpte frukt och visade upp ett hörn i köket.
anledningen till att jag städat så var att mamma skulle komma på besök!! vi åt frukost på Petrus vid mariatorget.
sen hjälpte hon och Jack mig att flytta en bäddsoffa jag fått av antonia och marcus! lilla mamma fick sitta i lastutrymmet.
och på söndagen firade vi med paj featuring egenplockade bär från gården.
på måndagen tog jag henne till vete-katten för hejdåfika.
det var throwback thursday så jag tillägnade den två saker jag tycker mycket om; stockholm och mina pojkar.
på kvällen efter att ha jobbat hela dagen, åkte vi till pet sounds för att lyssna på våra kompisars band. mycket kul! och jobbigt att jag inte kunde stanna längre eftersom jag tog 06.21-tåget till malmö dagen därpå.
men kom fram och belönades med fika på patisserie David som är kanske världens bästa franska fik.
sen på lördag så var det dags för festival igen! tvillingarna hade anordnat en privatfestival i en lada ute i skånes slätter. armband fick man också. spexigt och snyggt.
så här såg scenen ut när världens bästa mike pearl spelade. alltså the amount of talented friends jag har !!!!
på söndagen skulle vi återigen upp tidigt, så klockan sju satt vi i i bilen på väg till ulricehamn. lagom glada.
för världens bästa lilla kusin skulle döpa sig! sprack av stolthet och nästan av kjolen också.
& avslutade malmöresan med frukost på Sockerbit, som också är en evig malmöpärla. himla fin inredning.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: