my body is a cage that keeps me from dancing with the one I love.

Kategori: Weekend Wars.


bild, hedi slimane (kanske den snyggaste tatueringen någonsin)

Idag började jag dagen med en fantastisk fin dröm,
ni vet sådana drömmar som är så verklighetstrogna att man tänker yesyesyes äntligen händer det och det händer ju på riktigt bara för att efter en stund vakna i sin säng med att inget förutom frisyren förändrats. Men jag tog mig i kragen, gick till vardagsrummet och spelade sims 2 i några timmar och nu efter att ha följt med min mormor på överskottsbolaget och övningsparkerat på sommarstugparkeringen samt irriterat mig på min lillebror sitter jag i stugan och väntar på att maten ska bli klar. Tzatzikibiffar, yum!
samt så längtar jag till min kommande stockholmsresa och undrar om reaskorna på zara för 199 kr finns kvar imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: