i want to watch cartoons with you, josie and the pussycats and scooby-doo.

Kategori: Saker man ser.

ibland undrar jag vad mina favoritartister gör just nu.
Som exempelvis idag, en måndag, i slutet på juni, det är sådär halvmulet ute och ingen riktigt hör av sig.

conor kanske spelar guitar hero i någon spelaffär i nebraska,


kate nash kanske äter kanderade äpplen vid strandkanten på en strand i Brighton,


Jens Lekman kanske precis har vaknat i en husvagn ute i australiens vildmark efter en vild söndags-fest, iklädd sin favorittröja med papegojtryck,


Markus K kanske ringde pojkarna i laakso och sa, -hey, grabbar, ska vi ta en promenad till västerbron? Men fick posa för en tonåring med systemkamera på vägen,


Själv vaknade jag för några timmar sedan, åt jordgubbstårta till frukost,
budar på tågbiljetter på tradera, känner mig allmänt svag i hela kroppen, ska städa mitt rum alldeles strax och undrar varför just den dagen jag bestämde mig för att pressa hela dagen är det mulnare än mulnast.
nåja,

Kommentarer

  • Helle säger:

    jeg lurer også ofte på hva favorittartistene mine gjør en varm sommerdag når jeg selv vandrer rundt i varmen uten strømpebukse. fint innlegg!

    2009-07-01 | 00:53:10

Kommentera inlägget här: