i bring you sunshine and i bring you rain, still you refrain.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


En gammal favorit i akustisk tappning. Den här låten för mig tillbaks till höst/vinter 2008, iskalla dagar, långa tågresor med nysnö utanför biografer och en magi som på något sätt aldrig kommer försvinna ur minnet.
Sådär bitterljuvt som bara tragikomiska minnen kan vara.

För övrigt har helgen varit fin,
igår överraskade vi Esteban med en hejdå-fest i helsingborg, gömde oss och sprang fram och kastade upp honom i luften när han fick se på den hurrande folkmassan av kompisar. Sen blev det lite dans snack och en bilresa hem senare somnade jag och min övernattare Emma med fniss i rummet. Idag har jag jobbat och efter att jag fixat lite sallad med kött/kyckling så tog hon sitt pick och pack och for tillbaks till gbg. Nu har jag mest huvudvärk men känner doften av mitt nyinköpta bubbelgum-doftljus och tänker att det kanske är dags för dagens fjärde kopp te.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det är någonting med den här underbara låten som gör ont i hjärtat. Men den är så fin så fin.

    2009-10-12 | 21:58:49
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: