I like the way that you talk, I like the way that you walk.

Kategori: Saker man ser.

Ibland läser jag så många bloggar att det är nästan löjligt hur många jag läser. Och då blir det ännu mer konstigt att jag nästan alltid känner att jag tar slut på dem, det finns inte nog med dem! Jag prenumererar på runt tjugo bloggar på bloggkoll samt ett par i bokmärken. Så, med andra ord. Jag tänkte berätta vilka två bloggar som är mina relativt nyfunna favoriter.
(Min absoluta favoritblogg alla kategorier har och kommer kanske alltid att vara Niotillfem, såklart.)

Men de två som jag allra mest ser fram emot nuförtiden är;

MagicMirror, en söt flicka från Helsingborg som har helt magiskt utseende, fina runda hattar och tjusiga kläder.


och,

Allas våra Elsa,
den fantastiska rödtotten som får mig att vilja spendera hela livet i vippiga secondhand-klänningar och inte nöja mig med något mindre än en långsmal mörkhårig pojke med födelsemärken på kinden och snelugg.

vilka är era två favoritbloggar?

Kommentarer

  • Hanna från huvudstaden:) säger:

    Jag skulle nog säga lisaplace.devote.se (otroligt coola bilder)



    och även din - älskar ditt sätt att skriva, dina gossip-girl-uppdateringar och musik-rekommendationer:)

    <3<3

    2009-09-27 | 20:58:08
  • Hanna säger:

    Åh, de är så himla fina, de bloggarna. <3

    2009-09-28 | 11:23:20
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: