all the drugs in the world won't take me to your promised land;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Min nya favoritlåt. Min popsvåger tipsade mig om detta igår men jag ryckte lite på armarna och tänkte inte så mycket mer förrän han nämde att det är Jocke Berg som producerat (och skrivit?) detta mini-album till Erik Hassle. Jag är inget stort fan av mr Hassle egentligen men detta var ju fantastiskt. Detta är ju så som kent ska låta!
Här hittar ni miniskivan som jag förmodligen kommer knarka sönder resten av helgen.
och Här hittar ni en artikel om sammarbetet.
Jag menar HUR kan man inte höra kent i det här?;

Nights are getting longer
Feelings growing stronger
Please don't make me break it
Oh how can you make me
Holding on and waiting
Holding onto nothing
I don't want to wake up
No don't make me wake up

I just want to sleep and dream about the dreams we had

And all the drugs in the world won't take me to your promise land


All the time i was lost i was holding my heart locked up inside a cage

All the time i was lost i was cold and dead
All the time i was lost i was holding my heart locked up inside a cage
All the time i was lost i was cold and dead

Kommentarer


Kommentera inlägget här: