I'm tired of trators, always changing their minds;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


1. Jag bojkottar numera spotify. Jag är egentligen inte snål, men när det gäller musik tycker jag bara att det är lite svinigt att vara en gratisstjänst så länge bara för att sedan byta till att bli en premiumtjänst. 1.200 om året, för musik varav hälften av det är sådant jag redan har på datorn? Så numera leker jag rebellisk 13-åring igen, men denna gången får vi se hur länge det varar.
2. Conor är ju fantastisk, har alltid varit, kommer kanske alltid vara, men jag hade svårt för hans nya album The People's key. Men nu hittade jag The Ladder Song och blev blixtkär. Det är såhär Conor ska låta. Han kan skippa de läskiga mansrösterna och orgeln i mellansnacken. Så klicka på bilden för en gratislåt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: