someone told me you'd be here, whispering these familiar things;

Kategori: Weekend Wars.

Det blev söndagsmorgon och jag begav mig ut med Linnéa för att luncha på Vurma med Esther och Anna!
Där jag åt kanske mitt livs godaste sallad! quinoa, kräftstjärtar, chilimayo, avokado och massa annat gott!
och så ristades det in gammal kärlek i bordet.
sen var det efterrätt på cupcake sthlm! äntligen! minns ni? himmelskt gott!
såhär fint är det där.
FQ9ety on Make A Gif, Animated Gifs
Sedan kramade jag tjejerna adjö för att bege mig hit.

till mitt hjärtas folkkungagatan och favoritpojkarna! här är tönt #1, även känd som Dimmothy.
och tönt #2 som ni borde kunna namnet på vid det här laget. Han lånade jonas keps och såg direkt ut som en rosengårdskid. Vi ville slå honom samtidigt allihop, haha.
efter ett tag och en halvliter öl var (fast andy drack upp min) så hamnade vi på wc.
Där vi fick besök av både ankor, hundar som liknade vår vän krstevski och en väldigt kramig alkis.
vi mötte upp ett gäng till med skönt folk och hamnade i koh panangs full moon room. Där vi knappt fick plats. hälften fick stå.
speciellt Ellens drink var självlysande!
och så hade vi jättekul med barnsliga interna skämt och skyltar. fantastiskt.
Efter ett tag gick alla vidare till Treat (som ska vara stockholms slemmigaste bar med billigast priser) men jag hade adjödrink med min bästa finakinatina som lämnar mig och sverige för australien i ett år!

Och det var den söndagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: