just keep following the heartlines in your head;

Kategori: Weekend Wars.

helgen so far;
Vaknade till doften av nygjord musli så jag åt en fredagsfrukost utan like. Så. Sjukt. Gott. hade jag kunnat leva på frukostar hade jag aldrig ätit något annat.
Efter frukosten klädde jag på mig och åkte till jobb. En detaljbild på mina kläder, farmors skjorta från femtiotalet, svart tjocktröja från h&m som jag lever i, var tvungen att köpa en ny efter att min gamla försvunnit en natt på Bondi Hotel, Lila kappa från Monki och skjortkragehalsband från - ni gissade det - Glitter.
På fredagskvällen ringde mina pojkar upp mig och ville spela biljard! så sjukt kul att träffa alla i samlad skara igen! det var en himla lyx och jag skrattade så att jag nästan grät genom hela folkets park. <3 Här är Vicz armbandsbästis i nygamla docmartens. Idag var jag i stan med mamma och drack cappuchino och lattes. Min mamma är för övrigt snyggast i världen.
Vi gick förbi en av malmös bästa second hand butiker..
och inne på tjallamalla hittade jag mina drömmars vårskor. De kostar 1099 kr. Vilket är extremt över min budget. Men hur fina? åh. får lite panik.
och lördagens bravader avslutades med att jag såg sannes initialer på en bil!

Kommentarer

  • anna. säger:

    ser himla härligt ut.

    2012-04-15 | 09:53:41
    Bloggadress: http://kaospassagerare.blogg.se/
  • anna säger:

    vilken tycker du är malmös bästa second hand affär ? :)

    2012-04-19 | 16:20:35

Kommentera inlägget här: