you´d be damed to be one of us girl:

Kategori: Weekend Wars.

hej hej hallå en liten hastig hälsning från down under. jag befinner mig i sydneys än så länge coolaste kvarter Gleebe, dricker en cappucino, äter pannkakor och försöker luska ut hur man konverterar svensk krona till aussiedollar snabbt och smärtfritt. Snart ska jag träffa Tina som fått den sötaste aussie-dialekten efter de månader hon spenderat här och imorgon är det fest! på lördag roadtrippar jag med Chittleboroughs till sydkusten och sen vet jag inte vart. Saknar thailand lite så att jag sprängs men måste inse att allt har sin tid. Förutom det går jag i tjänsten med boogie och resten av tjejgänget och inser för varje dag mer vem som är min största och bästa resekompis. <3
vi hörs snart igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: