i wear your grandpas clothes, I look incredible;

Kategori:

förra måndagen började med att jag tog lite bilder på min lägenhet. här är min favoritklänning, favoritbord och favoritlampa. och mina favorithörlurar samt favoritryska dockor.
och här är andra favoriter. på väggen = i hjärtat. dock ska den uppdateras snarast. älskar bilden på mina pojkar i sjömansdräkter på båten vid havet. Saknar dem massvis, mina fina fina skånepojkar.
på kvällen hjälpte andra fina fina pojkar mig att bära hem en soffa i snöstormen. var stolt och lycklig över att ha så fina vänner. de fick scones och whisky som tack.
i tisdags kom tina med thaimat och hade en liten återförening. tjejen med busy schema liksom. <3
på onsdagen mindes jag ett av förra årets fina kompisbröllop. jag fick sitta på honörsbordet mitt emot brudparet. stolt wingwoman.
under throwback thursday visade jag upp exakt hur speciella jag och tillan var som små. jag minns faktiskt när detta fotot togs. helt sjukt, det måste ju vara en av mina tidigaste minnen.
i torsdags var jag även ute på morfar ginkos med sara och drack lite för dyra drinkar och uppdaterade varandra om livet de senaste månaderna. jag försökte fixa till mig med ny skjorta och limegröna örhängen.
och i lördags landade brorsan i staden! såhär glada var vi.
och veckan avslutades med hamburgare på vigårda, häng med tillan och kladdkakekväll i sumpan!
fin vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: