may the bridges we burn only light our way;

Kategori:

okejokejokej. så detta är vad jag har haft för mig de senaste två veckorna;
en veckodag hade jag sovmorgon och blickade upp mot tyllkjolshimlen
men sen åkte jag till malmö! fick titta på gamla foton hos mormor. det här är hon, längst till vänster, utklädd till pojke. dör på hur söt hon var.
och på hennes bröllopsdag 1960. vackraste.
och så mormor i nutid på möllevångstorget. med steffos.
på fredagskvällen fick jag hänga med Mirabelle, nyaste tillskottet i malmögänget. hon var charmigast i världen och vi bondade fort.
i lördags var vi i köpenhamn och strosade omkring.
och stannade till på ett litet ställe som hade gourmetpizza. sååå gott. dog.
i måndags hade vi hejdålunch på DiPenco, favorititalienaren. jag är längst i släkten. inga konstigheter här.
i tisdags var min första hela dag hemma och efter min tolvtimmars-jobbdag så åkte jag till högdalen och min darling bea som väntade med gryta och italienskt rödvin. <3 kärlek till henne.
onsdags var lediga dagen så då firade jag med att tvätta. living the crazy life indeed.
och igår provade jag chokladpålägget jag köpte i dannmark! piggar upp vilken tråkig torsdag somhelst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: