hej livet jag lever just nu.

Kategori:

Var är du nu?
I min lägenhet, i soffan jag fick av Antonia och Marcus som mamma fick ryggskott av att bära uppför trappan och som esteban smutsade ner med rosa hårskugga.

Hur har du det?
alltså. jag är så trött. så trött så trött så trött. hela min kropp är stel och värker. men den här veckan har varit så himla kul och omskakande och traumatisk och fin och full och dekadens och styrka och avhållsamhet och nytt och gammalt och allt och allt och ingenting. mitt förflutna, min nutid och min framtid bara krockar in i varandra och det sätter sig i mina leder. de ömmar. och det känns himla bra.

Vad är det senaste du åt?
laxfilé med citron och några meatless meatballs jag gjorde igår. det var okej.

Vad gjorde du igår?
Igår gick jag i stan i flera timmar och gjorde ärenden samt botaniserade. sen tvättade jag i fyra timmar samt lagade de förut nämda meatless meatballs. alltså kikärtsbollar med quinoa och fetaost. på kvällen tvingade jossan mig att ta mig ut trots att jag var helt slut och det var ju så HIMLA BRA att hon gjorde det. för helt plötsligt stod jag framför scenen och det här hände;

 HERBERT MUNKHAMMAR + FREJ LARSSON!!!! var så glad att jag skrek som en fjortis. kunde inte sluta hoppa. kunde inte sluta le.

Vad ska du göra idag?
Idag har jag jobbat, ätit, varit hungrig, druckit vin, pratat i telefon med farfar, kramat melissa och tittat på film.

Vad ska du göra i helgen?
jag ska jobbajobbajobba. sen möte samt midsommarkransen-häng och kanske fest. på söndag ska jag på vintagebloppis! har sett fram emot det i typ hundra år.

Vad är det senaste du köpte?
en jeanskjol jag älskar SÅ HIMLA MYCKET.

När reser du nästa gång?
Det blir malmö! ganska snart! längtar.

Vad är det bästa med just den här veckan?
haha. åh var ska jag börja.

 den började såhär och har varit ungefär såhär sen dess. älskar den här veckan. även om den gör kaos med mig.

Vilken tv-serie såg du senast?
brooklyn nine-nine. älskar andy samberg så mycket. känner igen mig i gina så mycket. hennes citat är så himla klockrena. mina två favoriter just nu är "i feel like im the Paris of people" och "all men are at least 30% attracted to me"

Hur ser du ut just nu?
eyeliner under ögonen efter duschen och pyjamas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: