160913

Kategori:

 
hej kompisar,
 
helt plötsligt har det gått ett drygt halvår och circa allt i mitt liv har ändrats.
 
jag har bytat Stockholm -> mot Malmö
jag har gått från flickvän -> fästmö
bytat Glitter Götgatan -> Ur&Penn Mobilia
och gått från andrahand i Bandhagen -> Bostadsrätt på Dalaplan
 
Snart förändras lite till, jag bytar namn (eller det är redan gjort, men inte helt officiellt än) och om trettionio dagar blir jag Jacks fru. Vi är fånigt lyckliga och väldigt kära i varandra men det förhöjs också av att ha familjen nära och min nya familj som verkar tycka om mig väldigt mycket. vilket gör att jag tycker om dem väldigt mycket också.
Annars består mitt liv just nu av att riva tapeter, prova tyllkjolar, klappa på mammas panna (hon är jätteförkyld), cykla runt hela staden och lära mig allt som finns att kunna om klockor. Nya tider indeed. och vetni, jag saknar inte stockholm än, nästan inte alls.
 
Han är min drömkille, min bästa person, exakt allt jag någonsin velat ha.
Jag vill vara med honom hela tiden och vi är exakt lika töntiga och fåniga och coola båda två.
 
 
och han kan inte sluta pussa mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: