vad gör vi ikväll när de andra sover, jag gick upp vid 2 men blir aldrig trött före 5

Kategori:

en fredag var lillkusinen i stan med klassen så jag snodde henne några timmar och visade upp södermalm. här står vi vid ivar los park nära mariatorget. min lilla valle. minns dagen hon föddes för femton år sen så väl. och nu går hon i nian och är värsta stora tjejen. mvh gammal
 
på söndagen var jag ledig, så jossan och jag tog storskär-båten ut till Grinda. det var en ganska grå dag med lite folk och tysta grusgångar. men vi fikade, åt upp en halv äppelkaka var och såg ut mot vattnet. det var liksom ganska fint ändå.
höns på grinda!
mindes tillbaks till 2009 the golden year med mina gullisar. när vi var turister i sthlm och hittade på episka saker.
en torsdag bjöd jag över Bea på musslor! varför inte liksom?
18 september är ju min och bestiatriz dag och jag fick världens finaste present på posten!!
och på söndagen hade jag och sara project runway-kväll med vin och vegmiddag. så himla mysigt!!
måndagen därpå körde jag och melissen vagntjänst + glasspaus. såg även orup på lunchstället vi var på. jag tittade snett på honom eftersom min mamma inte gillar honom efter att hon kallat honom "gubbig" i så mycket bättre. haha! jag tycker det är så underhållande.
en till tbt till husvagnssemester 1992 och min allra bästa steffos efter att vi kraschat i sockerchock.
från forntiders sömn till dagens dans, 5 av mina allra bästa stockholmstjejer intog mina 18 kvadrat för cava, allsång och förfestdans!
och efter det så var vi redo för Demokratiskt Dansgolv på Debaser strand!!! min bästa dansupplevelse i sthlm hands down. skrek, dansade, blev lyft, snurrad, spilld på och älskade det. Vi var på väg ut när vi hörde Purple Rain som sista låt och var TVUGNA att gå tillbaks upp på scen och sjunga med i varenda ord. sen taxi hem och försöka somna helt lyckorusig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: