and all the cigarettes that I have never smoked.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Det var alldeles för längesen jag tipsade ordentilgt om nya band eller artister tycker jag.
Men nu är det dags igen, genom Felicia-Tigerlilys spotifyspellista fick jag upp ögonen för en liten spanjorska som sjunger förvänandsvärt felfri engelska under namnet Russian Red.
Hennes röst är helt fantastiskt i mina ögon (öron) och varje låt från henne jag spelar upp fastnar jag för.


Lyssna på Cigarettes, No Past Land och Cyndi Lauper-covern Girls Just Wanna Have Fun.

Kommentarer

  • Victor säger:

    Haha, och du kan ju gissa från vem hon upptäckte henne ;D Fotografen, väninnan till Lourdes är även medlem på LMC.



    Tjarå.

    2009-04-27 | 13:57:41
  • jennifer, säger:

    åh, det var felicia som fick mig att lyssna på henne med, hih. världen är allt bra liten ibland

    2009-04-27 | 18:18:01
    Bloggadress: http://hellobenjamin.blogg.se/
  • Sophia säger:

    Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Har följt den två år, tyckte inte så bra om den i början, men den har växt. Nu är den en av mina favoriter :) Kram!

    2009-04-27 | 20:51:23

Kommentera inlägget här: