när jag gick sönder och gav bort mig själv till andra bit för bit.

Kategori: Weekend Wars.


Igår ramlade vi in på festivalen runt åtta-tiden, tog en helt onödig promenad till stortorget och sedan tillbaka igen till folkets park och det slutade med att vi hamnade rätt långt fram på Markus Krunegård, dansade, ramlade, hoppade, sjöng med, slog i huvudet, blev puttade, jag såg på markus själv och tänkte hjälpvadsnygghanärfastinteegentligenmenändå. Jag tog foton som faktiskt blev bra, så jag ska lägga upp dem här snart. Efter det dansade vi till timbuktu i några timmar, allt tog slut men då spelade de Kom Igen Lena från öltältet, så vi ställde oss utanför och började skuttdansa som bara gamla indiepoppare kan. Efter det blev det prat en lång stund och efter det ramlade vi hemåt igen på våra skruttiga cyklar som fick kedjorna avhoppade och lite sådant. Men hem kom vi.
Idag ska jag och min hesa röst jobba, sedan är det bob hund 21.30 på stora scenen. Ses där?

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vi ser ju samma band och allt; men jag har inte sett till dig? Ikväll blir det salem och johnossi för mig del. Ha det bra ikväll!

    2009-08-17 | 16:41:03
    Bloggadress: http://sofiaandfriends.blogg.se/
  • melissa säger:

    har lagt till en cover i vår spellista. lyssna. puss mitt hjärta

    2009-08-19 | 22:47:07
    Bloggadress: http://memorial.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: