Cause blue skies are coming, but I know that it´s hard.

Kategori: Saker man ser.

Idag är det tisdag och det snöade i malmö tidigare
sedan fick jag reda på en hemsk men bra sak,
och då blev snön till slask,
som att den här vintern verkligen vill ta kål på mig, se på när mitt hjärta brister femtio gånger i timmen för att alla jag älskar är någon annanstans och därför att jag loggar in på mejlen för att se om jag fått svar på något arbetsansökan i staden jag längtar till och inbillar mig är min framtid.
Han stannar i australien förresten, bästeban. Till obestämd framtid.
Detta i samband med att jag pratar med Haley som precis landat i Usa för en månad och min käraste Schtek-Linus som också begav sig till aussie igår, samt BFF som tar planet till chile på lördag. Det här funkar inte alls. Jag vill inte stanna kvar i det här iskalla ikealandet och tjäna tusenlappar. Jag hade bytat bort det mot en stuga utan el, nyfångade skaldjur och en Orange Crush samt sommarsol utan att blinka.
Så, nu ska jag sluta gnälla. Och nu ser vi till att göra 2010 till det freaking bästa året någonsin!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det låter så fint, så fint. Förändring är lätt, men svårt att våga. Puss!

    2009-12-16 | 12:42:34
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: