If you think love will come towards you like a warm summerbreeze;

Kategori: Saker man ser.


Två bilder som fanns i Vesnas kamera som hon laddade upp på fejsbook idag,

sånna där bilder man glömt att de någonsin tagits. Den första är från i somras, i juli när jag spontanåkte till stockholm några dagar tidigare än beräknat, och detta var dagen vi skulle åka hem. Jag minns att jag ville se ut som Blair Waldorf och var vemodig över att lämna södermaland för skåne igen.
Den andra bilden är tagen på johannabananas fest för två månader sedan och jag blir lika förvånad varje gång över hur solbrännan kan försvinna så fort efter den bilden togs. och att jag kanske har lite skillz på att rita ögon också, höhö.
Nåväl, jag vet inte vad jag ville få ut av detta inlägget. Justja, den lila toppen på andra bilden var en av fynden på klädbytet jag var på för några månader sedan. Finfin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: