not alone but on my own.

Kategori: Dress up in you.


Idag var jag på ett kaosartat Entré, fördes direkt till den nya stora monki som tydligen öppnats där, och till min föga förvåning mellandagsrean precis hade startat. Det var jag och 200 andra tjejer som trängdes för att få en plats i provrummen och kassakön. En av fynden blev den här fantastiska toppen med öppen rygg och fladdrig midja. Love it.
Kanske den får sin premiär redan ikväll när jag ska ut och svira med min underbara Johannabanana!

Kommentarer

  • Carro säger:

    superfin :)

    2009-12-25 | 19:14:03
  • wire säger:

    tack tack tack du

    blev fruktansvärt glad för din kommentar ska du veta

    gjorde min kväll bättre

    så tack, verkligen tack

    kärlek

    (snygg blogg du har btw)

    2009-12-25 | 21:26:27
    Bloggadress: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: