repeat, repeat the words that we both know that we said. ( I just want back in your head)

Kategori: Weekend Wars.

Tror det var Tigerlily som för någon dag sen skrev upp fina och udda sms,
och eftersom mina gamla mobiler fortfarande fungerar tänkte jag dela med mig av ett par pärlor jag hade glömt att jag hade fått.


11 april 2006:
Ta med dricka eller läsk.

19 april 2006:
Nej men om du inte drar till ewa så blir jag nog också hemma, Gänget utan pame är som knäckemacka utan ost och honung, eller apelsinmilkshake utan apelsin. Helt kasst.

25 aug 2006:
Jag ville ingenting. Bara säga godnatt. Kom igen! Sluta läsa! Haha. Hejdå mitt käraste äpple :)

19 mars 2008:
Du helt seriöst nu. Anders ringde och är helt orolig och ledsen. Kunde inte få honom att lugna sig. Han berätta att hans öga är gravid med hans andra homo öga :P haha

18 april 2008:
och kul att jag drömde om isbjörnar hela natten också! haha

30 april 2008:
haha vem vet. Har tyvärr ingenting roligt att säga, förutom att anders har förlovat sig... Med sitt öga!! haha

13 juli 2008:
Tack själv favo :) saknar er redan. Har din kudde som gisslan föresten.

29 augusti 2008:
Känns lönt att skriva helt mycket när jag e rastlös ute och väntar på Anders. Alice in videoland rules superb!! (jag känner att jag vill börja använda ordet "superb" oftare). Chao.. Saken e att ordet superb känns som att den verkligen fångar det man vill säga. Så! nu har jag skrivit 4 sms på ett sms. Jak er mykkeeeet nöjd. :) bye....       Ni får ha det så kul. Yes anders e här. Ses

30 oktober 2008:
Ibland tror jag att jag har världens bästa liv, o det har jag nog också ibland. Tack för att jag har dig, verkligen pamela. En sån fruga alltså, o min dessutom.

17 november 2008:
Jag sjunger jag är en vampyr till alla på skolan. Alla undrar varför jag är så positiv. Ja vi grille skitgott.

8 december 2008:
Mhm =) då gissar jag på en viss pamela =)

14 december 2008:
Jag har saknat dig på fastlandet också

19 januari 2009:
glömmer aldrig. Puss. Kommer sakna dig.

12 april 2009:
han (esteban) fick ketchup i örat hahahah!

17 april 2009:
sen när är Paul Mccarney död??

15 april 2009:
Alltså du behöver inte cykla naken till stan pamela haa ha. Jag kan hämta.

17 maj 2009:
sov gott armbandsbästis/Pamter Tanter/ puss och kram skumbanan/ tack och hej leverpastej/ tackar tackar magkatarr


(det är ju såklart från olika personer, om ni inte redan förstod det, haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: