it´s the past it´s the future.

Kategori: Dress up in you.


Jag funderade idag på faktumet att nätterna blivit aningen mörkare
och att kalendern säger att min julilön kommer snart, vilket betyder att hösten står inte runt hörnet men någonstans i horisonten där framme. Och egentligen måste jag säga att jag längtar lite. Inte efter kylan som går in i benen, speciellt här i blåsiga malmö, utan mer efter att alla bra tv-serier ska ha säsongstart, att min vardag kommer igång på riktigt, att jag kan börja använda min skinnjacka igen, mina favoritstrumpbyxor, såntdär tjafs. Men nej, jag njuter av varje solglimt som den svenska sommarsolen vill ge ifrån sig.
I höst kommer jag trösta mig med skor från din sko. Eller ja, mest de näst sista, de dära med mockadetaljer. De andra var inte så fantastiskt fagra. Hoppas de är mindre plastiga i verkligheten också.

Kommentarer

  • ida säger:

    åh. jag längtar också lite efter hösten. te, fina löv, värmeljus, filmkvällar och halsdukar. men mest av allt längtar jag till augusti. och då är det ju fortfarande sommar. hoppas vi.

    2009-07-15 | 16:00:37
    Bloggadress: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: