i know something you don´t know and I got something to tell ya.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Eftersom jag nu fick reda på att det var underbaraste niotillfem aka söta sandra aka favoritbloggen nummer ett som länkade till mig, blev jag jätteglad och eftersom inlägget hon skrev om var indieghetto, en alldeles fantastisk musikgenre, så tänkte jag länka till låten i den kategorin som jag tycker allra, allra mest om.

Detta är låten som jag hittade under den sista minst sagt magiska chileveckan i februari, den har hängt med hela våren och trots att jag än har den som alarmsignal har jag inte tröttnat på den.
I Call Shotgun heter bandet, de har många fler underbara låtar på deras myspace, och jag älskar varenda liten låt de spottar ur sig. Har myspacekontakt med basisten som kallar mig Pams, och är jättepepp på att resa till london någon gång snart och se dem live.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: