TRUE LOVE WAITS.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Melissa brukar poängtera Radioheads storhet för mig, men eftersom jag under min barndom inte hade någon aning om vad som var creddiga band missade jag allt detta och levde i en evig britney-dimma som jag inte riktigt kom ur förrän jag upptäckte håkan hellström på riktigt i början av tvåtusentalet. eller ja, 2003, kan vi säga. Så nu börjar jag sakta men säkert upptäcka allt det där jag gått miste om alla dessa år.
Och därför har jag spotifyat radiohead de senaste två dygnen och kan inte sluta lyssna på True Love Waits.

Så lyssna på den ni också. Ännu en låt som är sådär hjärtekross i sin sanna bemärkelse.

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Hej Pamela!



    Jag heter Mikaela Holmgren och arbetar som chefredaktör för Arvikafestivalen magasin ARVIKA. Skulle vilja att du kontaktade mig snarast möjligt. Du når mig på mailadressen jag listat.



    Med vänliga hälsningar

    Mikaela

    2009-06-10 | 23:08:22

Kommentera inlägget här: