bara bara bara säga helt fel sak.

Kategori: Weekend Wars.

yo my peeps! nu är jag på väg hem från fina småland till mitt kära skåne.
igår hjälpte jag som sagt till på VDK:s modevisning och det var kul, jobbigt och helt okej. jag var ljustjej och satt uppe i ett hörn vid mitt lilla bord och styrde belysningen. Modevisningen var fin och jag tog några bilder på min mobilkamera som jag kanske laddar upp senare. Nu sitter jag på sj-tåget, solen skiner och jag lyssnar på Såpbubbler med Snook. Sommarkänslan är enorm. förutom det har jag underhållit mig med rödvinsnack mitt i natten, massvis med onödiga sms och att läsa chilensk poesi. Nu har jag i äkta blondinbella-anda köpt en vintamin well och sitter och bloggar på tåget, haha.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej pamela

    du är fin

    2009-05-21 | 09:08:37

Kommentera inlägget här: