do you really think that he will wait for you? there is no way to say and there is nothing I can do.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Igår kväll åkte jag med den sedvanliga fantastiska jeepen med tre flatscreen-skärmar och grymt ljud plus fyra pojkar till helsingborg i hundraåtti i timmen. Vi spelade Smells Like Teenage-spirit och skrek ut genom takfönstret, träffade kompisarna på motorvägen, den älskade lilla gröna bilen som heter Hulken och körde om dem fortare än ögat. Skrattade hela vägen till Gröningen där vi mötte upp med kanske femton andra kompisar. Där blev det cider, öl och prat. Jag sjöng håkan-allsång med tjejerna och uppgraderade armbandskraften med killkompisarna. Vi satt runt den där jättegrillen och såg en papperskorg tända eld, vänner kom och gick och plötsligt var solen nere och klockan halv tolv. Då gick vi till Hulken och dansade till SMK på parkeringsplatser. Kramkalas deluxe och vi som blev kvar fortsatte och leta upp en krog där vi kunde smuggla in den enda i gänget som var omyndig. Vi hittade Bara Vara där vi hängde en timme innan vi gick på intensiv jakt efter en mcdonalds. No such luck så vid tvåtiden började vi bege oss hemåt igen. Vi såg Gladiator i bilen och jag somnade i framsätet med munnen öppen. Ramlade hem klockan tre och sedan upp och jobba vid nio. Tog mig igenom arbetspasset som någon slags zombie och därefter har jag tagit igen mina sovtimmar och tittat på ugly betty.

Dagens låttips: Herman Düne - I wish that I could see you soon. texten är ungefär så sann som det blir.


om ni fortfarande inte är trötta på mig i skrift så titta in i min novellblogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: