this is how it works; you´re young until you´re not.

Kategori: Weekend Wars.


I lördags skulle jag egentligen bara äta med mina vänner och sedan dra vidare med några få till KB och se bästaste tiger lou, men det var så förbaskat mysigt på västra hamnen att vi beslutade oss för att hoppa och sitta där tills fingrarna blev stelfrusna. och vet ni vad, jag ångrar inte en sekund.

när det blev för kallt på bo01 så tog vi bilarna och satte på högsta volym på bilhögtalarna och race:ade hem till mig. Där väntade tefika, tjejtidningsläsning och annat skoj. Efter att pojkarna gav sig av runt midnatt hade jag ett tjejgäng på 5 tjejer hemma hos mig, och vi pratade till morgontimmen. Efter för lite sömn vaknade vi igen, bakade scones och gav oss ut till parken på mysfrukost. Det måste ha varit över tjugo grader och ingen av oss ville lämna stället men jag skulle jobba och resten skulle iväg. Finaste helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: