who will love you, who will fight?

Kategori: Weekend Wars.

För ett tag sedan frågade jag er hur ni uppfattade mig.
detta är vad ni svarade;

jag har också följt din blogg ett tag, så pass länge att jag inte äns ver hur länge. jag menar, vem kan motstå en blogg vars inlägg alltid avslutas med puss och pop? pop är ju det finaste som finns, med pussar på andraplats.
för mig så är du hon som liksom studsar omkring och finns överallt och nästan alltid är glad (för alltid glad är man faktiskt inte!). inte finns överallt på ett jobbigt och irriterande sätt, utan du får alla runt om kring att vela studsa dom med. i mina ögon är du POP, en sådan där kompis man vill ha, som alltid tipsar en om de bästa banden.
måste bara lägga till att din blogg är super, haha. xoxo


"oj. sånthär är ju lite spännande. för mig är du nog en skånetjej som är vittne och lite sådär allmänt söt och har en bra musiksmak. ja, kort och gott sådär. :) och ja, sen känner du diös hellqvistar du också. :)"

"Det här är första gången jag läser din blogg. Och eftersom du citerar Håkan så antar jag att du precis som jag gillar honom :)"

"jag har följt din blogg, sen jag vet inte hur länge. länge i alla fall. borde vara ett år minst.
jag tycker du verkar ha så fin och sund inställning till livet. du lever för det där som är vackert, som musiken och fina vänner, och kan göra det även om saker inte allt är så himla perfekt jämt.
sen vet du ju hur mycket jag tycker om dina musiktips! senaste hjärtekross-listan vart väldigt fin!
"

jag tyckte alla svaren var så fina att de förtjänade en plats på bloggen. och ja, ni har uppfattat mig helt rätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: