you were caught kissing 8 chinese brothers.

Kategori: Saker man ser.


jag har inte så mycket att säga på denna bloggen just nu mer än tipsa om fina låtar, och, det verkar förresten vara det enda ni vill ha från mig, eller det känns så på kommentarmängden (eller snarare bristen på den) älskar er som kommenterar och tittar in här varje dag dock! Ok, det jag skulle säga var att jag lägger ner min själ i den där äggskalshjärta-novellbloggen, och om ni klickar på bilden kommer ni dit där. Det är novell jag har skrivit på från och till sedan hösten 07. så den betyder mycket för mig. Och jag har inte lärt mig hur man kan se statistik på blogspot så jag kollar bara en massa om någon har kommenterat, och det är med ledsna ögon jag märker att ingen gjort det än. Men, vad kan jag egentligen begära.
Till min stora förvåning hade någon lagt till den bloggen på bloggkoll, och det gjorde mig så jätteglad.


ps. 1. okkervil river är bäst, lyssna.
ps. 2. pappa kom hem från spanien idag och jag fick en whiskeyflaska, wuhu!

Kommentarer

  • jane. säger:

    must be me. himla fin historia det där. ont i hjärtat får man allt.

    2009-05-27 | 23:16:28
    Bloggadress: http://gogetstrong.blogspot.com/
  • pamela säger:

    var det du? oh, jag tror jag dör, att någon tycker om det jag skriver, oavsett hur få, är helt fantastiskt. Nu blev jag jättepepp!

    massor av pussar och pop till dig!

    2009-05-27 | 23:39:50
    Bloggadress: http://www.eggshellhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här: