I may not be Tom Cruise, but I´ve got a pair of pretty shoes.

Kategori: Dress up in you.


När jag var i stockholm hittade jag ett par skor som var så andlöst vackra att jag omedvetet hade sparat en bild på dem på datorn efter att ha sett dem på någon modeblogg för några månader sedan.
När jag väl hittade dem i butiken på götgatan och efter ett antal motiverande ord från Johannabanana öppnade jag min lika lackröda plånbok och lät dem bli mina.
Jag kan inte säga att jag kommer ha dem som vardagsskor i ett vinterslaskigt malmö, men varje gång jag burit dem än så länge har jag känt mig som en aningen vinglig, 190-cm-någonting prinsessa.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Åh, så fina! Jag önskar att jag köpte fler skor som gjorde mig glad, och inte bara vettiga skor varannat år.

    2009-11-25 | 09:20:45
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: