I got a perfect body but sometimes I forget, I got a perfect body cause my eyelashes touch my sweat, yes they do.

Kategori: Dress up in you.


Det bästa som finns när jag bläddrar igenom streetstyle-sidor är att finna personer man känner igen
.
Denna gången hittade jag två av mina favoritkillar, Adrian Grenier, som jag trånat efter sedan Drive Me Crazy-filmen släpptes för drygt tio år sedan, och Håkan, älskade håkan, som jag fångat en ros från och har två signerade skivor på, samt inte kunde få ut annat än ett förvirrat "du gör underbar musik!" när jag träffade honom på en skivsignering.

Fina pojkar.

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    haha, Drive me crazy såg jag verkligen hur många gånger som helst på grund av den där killen. så vansinnigt snygg! och nu vill jag verkligen åka till ebbas fik på studsen! det verkar ju hur bra som helst!

    2009-10-30 | 09:28:08
    Bloggadress: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: