i gotta feeling, uh oh.

Kategori: Dress up in you.


ikväll tog jag ett långbad med min oreos-doftande bubbelbadtvål och bubbelgumdoftljus.

Såg på south park och lyssnade på John Mayer, vardagslyx.

Igår och idag har det varit snålt med updates, men jag kände att jag behövde ett brejk från den gråa vardagen så jaf flydde med första sämsta tåg till eslöv där min raraste johannabanana mötte upp med mig. Vi åt köttbullemackor, lekte the holy triangle-spelet som bästeban kommit på, även känt som shoot, screw or marry, vi dansade på soffor, vi sjöng med i låtar och somnade med två hundar och en väldigt kelsjuk katt brevid oss.
Idag har jag mest sett på gossip girl med henne, käkat småpizzor och gjort den två timmar långa resan tillbaks hem.
Så, nu vet ni var jag har hållit hus det senaste dygnet. inte för att någon kommenterar längre.

Kommentarer

  • ida säger:

    hade inte tåg varit så fasligt dyrt hade jag också velat sätta mig på ett och åka iväg ett litet tag till något annat. trots att jag befinner mig i min favoritstad. men jag har så många fina vänner som bor så långt bort och det känns ju lite tråkigt såklart.

    2009-10-28 | 21:21:10
    Bloggadress: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/
  • Carro säger:

    Myskvällar behövs ibland!

    2009-10-28 | 21:44:48

Kommentera inlägget här: