oh and still I want to tell you that I love you the best.

Kategori: Weekend Wars.


okej kompisar och popflickor, detta är saken.
Jag är inne i en jättesuperurbanturbanjobbig helg, så jag bara springer omkring i mina knähöga stövlar, jobbar allt för långa pass, tar tåg, blir medskjutsad, somnar med tajta jeans, drömmer att jag är hemma, dansar till umbrella MED en umbrella och ett fåtal drinkparaplyn, träffar nya människor och gamla raringar.

Nu är jag slut som artist. Kanske, kanske följer jag med pojkarna ut på en lugn kväll i en bar någonstans där de bara spelar Joy Divison och Justice och jag försöker fejka mina musikkunskaper. 
Men bara kanske, just nu trivs jag mest i min helsvarta mudering och röda läppar, med datorn i knäet och Damien Rice på högsta volym.


Justja, kom på en grej, har ni mina rarningar något favoritinlägg eller kategori på denna bloggen?

hade varit fantastiskt kul att veta.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tror det hänt något med din blogg... Jag kan i alla fall inte läsa inläggen normalt.



    Åhh min favorit-kategori är utan tvivel hjärtekross, och mitt favoritinlägg är nog dikten du skrev om distans. Riktigt, helt otroligt fantastiskt bra.

    2009-10-31 | 20:24:26
  • freja säger:

    du formulerar dig fint tycker jag.

    2009-11-01 | 21:18:35
    Bloggadress: http://heja-freja.blogspot.com

Kommentera inlägget här: