they say I´m too kind and sentimental like you could count affection.

Kategori: Weekend Wars.


Ikväll ligger jag bara i min säng efter att ha jobbat hela dagen. Har köpt lårhöga stövlar, jag som lovade mig själv att så intensivt hata den trenden. Men melissa säger att de värmer mer och sedan såg jag ett par skönheter på din sko och nu vilar de på mitt sovrumsgolv. För övrigt lyssnar jag på markus krunegårds nya och har ätit världens godaste middag + fruktsallad. Inte ens en kopp te orkade jag få i mig ikväll efter det. Mättmättmätt.
Kallt är det också, iskallt. Har bäddat ner mig i fleece och tjockstrumpor och har tända ljus i fönstret. Låt oss hoppas att den här vintern försvinner lika snabbt som unga pojkars känslor. I ljusets hastighet alltså.


Kommentarer

  • melissa säger:

    mmm. varma stövlar! jag har hittat ett par jag vill ha på scorett för 1599. de var inte lårhöga, nej, de slutade vid vaden. och hade elva centimeters klack. när jag får jobb.

    2009-10-15 | 08:19:58

Kommentera inlägget här: