you´re not in the room.

Kategori: Dress up in you.

Saker jag tycker är snyggt just nu;

Massa stora ringar, har även köpt en extrem blingbling-ring som kom in på glitter, ska se vilka kombos liknande denna jag kan göra med mina andra stora ringar.


Min röda basker hade nog behövt en handfull läppformade broscher i strass, nu när jag tänker efter.


jag vet att det redan bloggats metervis om S/S -10 kollektionerna men om jag inte får tag i något liknande den svarta hjärtklänningen kommer jag bli djupt olycklig.


Villvillvillmåste se Regina Spektor i vinter, trots att typ alla biljetter är redan slutsålda. Katastrof. Någon som har tips?

Blair Waldorf, I love thee. (HÅRET!!!!111!)

Kommentarer

  • nicolina säger:

    vill också på regina. so badly. men det verkar iaf finnas kvar lite biljetter till den 11:e i lisebergshallen. dock bara sittplatser (fast det finns kanske bara är sittp. där? jag har ingen aning, har nog aldrig varit i hallen.) hursomhelst är jag så väldigt sugen, jag också.

    2009-10-13 | 18:02:53
    Bloggadress: http://dimmigadagar.wordpress.com

Kommentera inlägget här: