det finns en gata där alla kan mitt namn, jag ramlar dåliga gatan fram.

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Gissa vem som ska se Håkan idag??!
detta blir min fjärde eller femte (minns inte riktigt räkningen) konsert med håkan h och det är en sådan artist man kan se live hur många gånger somhelst utan att tröttna. Han är fantastiskt helt enkelt. Fullständigt klockren.
Någon dag ska jag skriva ett långt hyllningsbrev till håkan på denna bloggen. Men nu har jag budat på traderabiljetter hela kvällen och det slutade ändå med en vän med en bil.
Så, känn ingen sorg för mig göteborg, utan låt oss bli uppsnärjda i det blå, äntligen är vi på väg!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Wiiiiii, jag ska också!

    Åh, så himla glad jag är!

    2009-09-18 | 09:09:25
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com
  • ida säger:

    men åh så roligt! nu är det min tur att vara avis. jag antar att han var helt tokigt fantastisk. i göteborg och allt liksom.

    2009-09-19 | 00:55:48
    Bloggadress: http://tjyvarochbanditer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: