I feel like I am walking blind.

Kategori: Saker man ser.


Alltså, jag vet inte, jag funderar, tänker klurar, kommer på, att jag kanske kunde göra som UnderbarasteClara och fråga er, om ni fick önska ett inlägg i min blogg, vad hade det varit då?

Mina kompisar? Min musik? Ett hyllningstal till Håkan Hellström? Mina senaste vintagefynd? En självkänsla-nu krönika? Något helt absurt om allt och ingenting? Ska jag citera chilensk poesi för er? Flickr-bilder som är hänsyslöst snodda? eller kanske något helt annat?

Kom igen nu. var inte blyga. Let me know.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Dina vänner, kränikor, något absurt om allt och ingenting låter inte helt fel tycker jag :)

    2009-09-22 | 13:55:54
  • agnes säger:

    Hjärtekross och nattäventyr!

    2009-09-22 | 16:31:14
    Bloggadress: http://agnys.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Ohmen, jag vill läsa om precis allt du föreslog!

    2009-09-23 | 07:30:24
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: