They know this place will die (and I wish they could take me with them.)

Kategori: Saker man ser.


Sen sist jag uppdaterade har jag mest, sovit, ätit, tränat, cyklat, jobbat lite och lyssnat kopiöst mycket
på Markus K, my love. Nu har jag övningkört så länge att jag blev yr och fick kramp i högerfoten när jag kom hem, vi var ute vid kolonistugan med pappa och solnedgången var så fantastisk som den kan vara när snön och mörkret äntligen lämnar det här landet. Jag håller på att trixa med en speciell spellista till er, så håll ögon och öron öppna imorgon.

Förresten, hjärtekrossen,
exempelvis utdrag ur min kära lilla novell, är det något ni vill fortsätta läsa? Vet att vissa av er uppskattar det men om ni kommer in mest för musiken är det kanske inte så intressant. Äsch, bara en tanke. puss på er.

Kommentarer

  • carro säger:

    jag gillar att läsa allt!

    2010-04-15 | 00:01:25
  • Agnes säger:

    jag läser gärna :)

    2010-04-15 | 07:15:00

Kommentera inlägget här: