I put on my hood and walked away, (that doesn´t mean I don´t like you.)

Kategori: Saker man ser.


Här sitter jag efter min ofantliga helg, min en o en halv-veckas intensiva festival + sjukdom + jobb + ansträngningshelg plus dans och femtiokronorscider på öltält i div städer, och orkar inte röra en tum.
Idag var jag på bio med mina bästa Johannisar och såg den fantastiskt dåliga filmen Vampyrer Suger.
Det enda filmen lyckades med var att få oss sugna på att se Twilight-triologin igen.

Nu lyssnar jag på min hjärtekross-spellista
(som jag återigen inte riktigt kan greppa att ni fortsätter att prenumerera på, ni är helt fantastiska!) Funderar på hjärtan, på väntan, på evig trohet, på främlingar med rufsiga frisyrer och tungpiercingar och vänner med slängkyssar och de som presenterar mig som "pamela, min mycket vackra vän". Pojkar som är alldeles för unga och män som är alldeles för gamla. Och de i mitten som bara vill sitta på uteserveringar och dricka sju importerade belgiska ölsorter på samma kväll för att sedan fyra av det där leendet som i vanliga fall gett en sådan som mig rodnade kinder men som i sammanhanget bara får mig att titta mer och mer på min krossade display och vänta på sms som aldrig kommer. Nu är det måndag igen och jag har ingenting mer än fina förväntningar för denna vecka. Nothing´s gonna bring me down!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: