But I won't stop my all pretending, that you'll come home soon;

Kategori: Weekend Wars.


Just nu sitter jag med benen i kors,
ni vet sådär som man satt när man var liten, jag lyssnar på denna veckans galna besatthet, The National, doppar hjärtepepparkakor i té med mjölk och väntar på att how i met your mother ska loada klart. Den här veckan har varit galet intensiv, Bea sover i tältsängen hela veckan och vi har druckit litervis med té, pratat sommarpojkar och föräldrar. Skolan har varit helt galen och just nu tinar mina fingrar långsamt medans de vandrar över tangenterna. Jag har blivit besatt av facebookspelet Bubble Island och jag har funderat på att färga håret. Men mest av allt har jag tänkt på min återkommande Stockholmsabstinens. Knappar in mig på Norwegian och inser att de har sjukt billiga biljetter upp till mitt hjärtas andra stad. Fortsättning följer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: