let's get this started girl;

Kategori: Weekend Wars.

Alla gör sin årsresumering, så jag kan väl göra det också då!

Året började hemma hos filip&robin, såklart. sista kvällen 09 och ett perfekt avslut på ett perfekt år och även en perfekt början på något nytt. Jag stannade till tre och ville aldrig åka hem.


Jag blev smärtsamt blond.


Och orkade inte med malmös mörker och avsaknaden av fina människor så några klick på malmoaviaton.se senare var jag i huvudstaden med Melissafrukost på bästa Bakverket, spenderade kvällarna med dans i tomt vardagsrum, worms-spel i Skärmabrink och långpromenader vid Slussen. En av mina allra bästa stockholmsresor. Ville aldrig åka hem.


Februari var kanske värst med ett jobb som dödade, snö som aldrig försvann och massa annat som av någon anledning gjorde hela kroppen tung som bly, men Emma och Linnéa kom över en helg och vi åt pannkakor, gjorde "en malmö" ute och drack tequilashots hemma hos Steffi. Finfint.

När mars kom var det fortfarande kallt så jag bakade macaroons själv en fredagskväll, började träna sjukt mycket och försökte bara äta nyttigt, mina älskade bröderna Jounger drog upp mig ur misären, sa vi åker till gbg imorgon, kom!, jag följde med och vi hängde på sejdeln, Cissi missade spårvagnen, killarna spenderade natten på Sahlgrenska och hämtade oss på morgonen för att äta frukost hos Thom. Sedan åkte vi till Lund på adjöfest till sena söndagskvällen och jag åkte tåg hem med Jono och pratade om att flytta till Australien.

Det var de första 3 månaderna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: