but we´re still cool, we´re still cool, we´re still cool.

Kategori: Dress up in you.


Idag när jag jobbade eftermiddag på mitt jobb, mitt nya jobb, fast gamla, som jag förresten glömt berätta för er kanske, eller ja, jag jobbar iallafall som FAST ANSTÄLLD 50% (efter hundra år som söndagsextra) på Glitter Trianglen.
Så det är där jag vandrar omkring,
kollar snattare, köper lunch, städar toaletten en gång var tredje vecka och sådär.

I eftermiddags var det någon lugn stund så jag provade nästan alla nya solglasögon vi fått in, låtsades att det var vår och lade undan samtliga. Nu undrar jag bara, vilka ska jag köpa? vilka är bäst? jag får alla för 240 kr, och det verkar väl ändå lite väl mycket va?

Kommentarer

  • melissa säger:

    de rosa

    kiss

    2010-02-10 | 00:45:28
  • Elma säger:

    De längst ner till höger! Så nice!

    Men jag vil själv ha de andra uppifrån, svarta! De är sååå coola! Vad kostar dem?

    2010-02-13 | 17:40:43
    Bloggadress: http://elmiso.blogg.se/
  • pamela säger:

    elmis! de kostar 79,90 allihopa. Kom in imorgon på trianglen och köp dem av mig!!

    2010-02-13 | 20:30:32
  • Elmis säger:

    Heej! Jag är lite upptagen denna vecka. Men skulle inte vi träffas ngn dag ngn gång? :)

    2010-02-15 | 22:39:05
    Bloggadress: http://elmiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här: