I could make you rule the day, but I could never make you stay.

Kategori: Dress up in you.


MEN shit vad jag saknar mitt långa,långa hår. Hur lyckades det dessutom vara sådär surflockigt?
mitt spikraka, omöjliga axellånga vinterhår undrar det nämligen, jättemycket.
(första bilden är 364 dagar gammal, på pricken. Då var det måndag också, och det var en rätt minnesvärd måndag också.)
Låt oss hålla tummarna för att våren kommer fort och försvinner lika fort så det kan vara sommar i ett halvår, minst.
Sedan tar jag ut alla mina sparpengar och vallfärdar till australien. Let´s.

Kommentarer

  • puedopetartunavel säger:

    jag älskar när du lägger upp bilder på bloggen för jag är alltid för lat för att läsa texter. Fick jag tillbaka armbandet jag tvinga dig bära i chile?

    2010-02-22 | 23:50:58
  • nopuedespetarminavel säger:

    ja, du fick tillbaks det.

    lata unge som inte orkar läsa.

    fast det är nog bättre så, så mobbar du mig inte lika mycket när vi ses.

    2010-02-23 | 00:05:23

Kommentera inlägget här: