if this is the last dance then save it for me baby.

Kategori: Weekend Wars.

Massvis har hänt sedan jag skrev här sist,
till att börja med har jag sagt upp mig från jobbet definitivt,
jag har bjudit två pojkar på fika i personalrummet, jag har ätit plankstek på lángelo med Johannabanana,
jag har sett Makthaverskan med henne samt druckit margaritas,
gått vidare till indian curry hut där personalen ville att vi skulle beställa någonting men istället gick vi därifrån och vandrade förbi chokladfabriken med tveksamma ansikten för att sedan stationera oss på KB. Där var det fantastisk indie, en gammal klasskompis stod som dj i vinylbaren och jag diskuterade muskler med Robin över rödvin och cider. Sedan träffar jag på min kära kära bloggläsare Karolina som bjuder på godisshot för att "så är det att vara bloggkändis i malmö". Jag tror det var bland det roligaste på hela kvällen. Sedan dansade jag tills klockan blev tre och hiphoppen ersatte de fantastiska popdängorna, och trots att jag fortfarande tydligen kunde hela texten till Petters "så klart!" var mina kamrater måttligt imponerade, så då var vi tre kvar som delade på en hawaii-pizza på campus över djupt relationssnack, fixade en billig taxi hem och somnade gott vid fyrasnåret. Ibland är malmö riktigt, riktigt bra. Igår var en sådan natt.

Imorse vaknar jag däremot med tungt huvud
och en hysterisk pappa på koffeintabletter som säger att det har varit en fruktansvärd jordbävning i chile. 8,8 på richerskalan och en av de kraftigaste någonsin i världshistorien. Morfar är ok fick vi höra men jag har så många mer där nere i mitt kära andra hemland som jag inte har hört från än.

Nu lyssnar jag på en finfin spellista och har ätit alldeles för god och för mycket mat igen.
höres snart igen babes,

Kommentarer

  • sophia säger:

    du verkar så fin! fortsätt blogga så bra som du gör:)

    2010-02-28 | 01:38:49

Kommentera inlägget här: